REGULAMIN ZAKUPÓW

INFORMACJE OGÓLNE

Sklep internetowy LITTLE HOUSE prowadzi sprzedaż mebli gotowych, przedstawionych w ofercie na stronie internetowej oraz wzorów mebli przedstawionych na stronie, wykonywanych wyłącznie na zamówienie (jest to zaznaczone przy produkcie). Meble wykonane są w całości z drewna sosnowego i ręcznie dwukrotnie malowane farbą akrylową przeznaczoną do drewna. Plecy i dna szuflad wykonane z płyty tzw pleckowej hdf. Drewno to materiał naturalny, posiadający własny rysunek i unikalną strukturę, dzięki czemu każdy wykonany przez nas mebel posiada indywidualny i niepowtarzalny charakter. 

Marka oraz sklep internetowy LITTLE HOUSE należy do firmy P&M Capital, Tomasz Krzemiński,
01-864 Warszawa, ul. Literacka 19 b m 12,
NIP:118-055-29-82.
Konto bankowe firmy to: mBank 23 1140 2004 0000 3102 3756 6480

ZAMÓWIENIA

Zamówienia można składać: poprzez stronę internetową, korzystając z koszyka i formularza zakupów lub na mail.
W przypadku chęci zmian kolorów, wymiarów itp., prosimy o taką informację przy zamówieniu. Zamówienie w każdym przypadku zostanie potwierdzone w ciągu 24 godzin i przesłane na skrzynkę mailową klienta z terminem realizacji, kosztami dostawy i warunkami płatności. Oferta taka powinna być zaakceptowana w terminie do 3 dni.

Gdy wymagana kwota wpływa na wskazane konto dochodzi do zawarcia umowy kupna wybranych towarów, co wiąże się z akceptacją warunków przedstawionych w potwierdzeniu zamówienia.
Klient może zrezygnować z zamówienia jeśli zaproponowane warunki nie będą Mu odpowiadały.
Ceny mebli i innych produktów podane są zawsze w kwocie brutto (z VAT).

ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Dodaj wybrane produkty do koszyka,
  2. Celem realizacji zakupów przechodzisz do koszyka, gdzie pojawia się strona z podsumowaniem Twoich zakupów. Jeżeli koszyk jest zgodny z Twoim wyborem przejdź do wypełnienia danych potrzebnych do realizacji zamówienia,
  3. Wprowadź dane kontaktowe i adres dostawy,
  4. Wybierz metodę dostawy lub wariant odbioru osobistego,
  5. Dodaj komentarz do swojego zamówienia jeśli chcesz inny kolor mebla niż biały. Wpisz jego nazwę i numer z palety naszych kolorów, które znajdziesz w zakładce Wzory i Kolory. W komentarzu wpisz również uwagi dotyczące innych niestardardowych zmian np.  wymiarów lub wykończenia.. 
  6. Potwierdź zamówienie. Potwierdzone zamówienie zostaje wysłane do naszego sklepu oraz na wskazaną w danych kontaktowych skrzynkę.
  7. W ciągu do 24 godzin telefonicznie lub mailem otrzymasz informację o kosztach dostawy, terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności,
  8. Możesz zrezygnować z zamówienia jeśli zaproponowane warunki nie będą Ci odpowiadały.
  9. Jeśli zaakceptujesz przedstawione warunki to w terminie do 3 dni dokonaj wymaganej płatności na wskazane w korespondencji konto. 
  10. Gdy wymagana kwota wpływa na konto dochodzi do zawarcia umowy kupna wybranych towarów i zamówienie jest realizowane.

KOSZTY DOSTAWY

Nasze produkty mają duże gabaryty i dużą wagę. W związku z tym, aby móc zaproponować Państwu jak najniższe koszty dostawy, każdorazowo, indywidualnie wyceniamy je, biorąc pod uwagę miejsce dostawy i rodzaj zakupionych mebli. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie gwarantować najmniejsze koszty dostarczenia zamówienia do Państwa. 

W ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia dostaną Państwo maila z dokładnymi kosztami i warunkami realizacji zamówienia.

Orientacyjne koszty dostawy mebli można znaleść w zakładce FAQ

DOSTAWA MEBLI

Klient może po uzgodnieniu odebrać mebel osobiście w podwarszawskich Łomiankach lub w naszym sklepie w Warszawie w CH Bemowo przy ulicy Powstańców Śląskich 126 Pawilon nr 73
Na terenie Warszawy i okolic (do 30 km) dowozimy meble własnym transportem. .
Na terenie całej Polski korzystamy z usług firmy kurierskiej lub dowozimy własnym transportem.
Dostawa zamówienia dotyczy dowiezienia mebli pod wskazany adres, nie włącza się w tę usługę wnoszenia i/lub montażu mebli.
Meble dostarczamy zazwyczaj w całości, łóżka w stanie do złożenia (prosty montaż, instrukcja i klucz do montażu załączony).
Aby zminimalizować koszty dostawy poza Warszawą i jej okolicami, możemy dostarczyć meble na życzenie w paczkach do samodzielnego montażu. Dotyczy to szczególnie tak gabarytowych mebli jak szafy, biblioteki, szuflady pod łóżka (w przypadku np. biurka na dwóch szafkach, będą to dwie paczki z gotowymi szafkami, osobno blat, szuflada na klawiaturę i łącznik szafek).

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu. 
Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera lub osoby dostarczającej, i w przypadku uszkodzeń spisać protokół reklamacyjny.
Spisany i dostarczony do nas protokół jest warunkiem przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji przez sklep.

TERMIN REALIZACJI

Termin realizacji zamówień wynosi od 7 dni do 8 tygodni.
Każdorazowo w potwierdzeniu zamówienia informujemy o dostępności mebli i podajemy termin realizacji.
Termin realizacji to termin liczony od momentu wpłynięcia wymaganej płatności lub jej części w formie zaliczki na wskazane konto bankowe.
W przypadku zamówienia w którym występują meble o różnym terminie realizacji, zwyczajowo proponujemy łączną dostawę całego zamówienia, jakkolwiek na życzenie możemy je podzielić, klient ponosi koszt takich osobnych dostaw.
W przypadku mebli na indywidualne zamówienie, o zmienionych parametrach itp. termin wykonania wynosi do 8 tygodni.

PŁATNOŚCI

Termin realizacji zamówienia oraz sposób dostawy warunkuje metody płatności.
Wpłata należności w wysokości określonej w potwierdzeniu zamówienia powinna być zrealizowana w ciągu 3dni roboczych od otrzymania potwierdzenia, na konto sklepu. Jeśli możemy zrealizować zamówienie w ciągu 7 dni to wymagana jest pełna płatność - 100% na nasze konto, gdy realizacja zamówienia wynosi powyżej 7 dni to prosimy o wpłatę zaliczki. .Wysokość zaliczki wynosi 10-30% zamówienia, i jest uzależniona od rodzaju zamówienia i terminu realizacji.W przypadku wpłaty zaliczki, reszta płatności wymagana jest najpóźniej na 2 dni przed planowaną wysyłką lub dostarczeniem zamówienia, o czym wcześniej informujemy telefonicznie lub mailem. W przypadku dostaw realizowanych bezpośrednio przez sklep lub odbiorze osobistym, pozostała należność może być płatna gotówką przy dostarczeniu lub odbiorze mebli.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania rzeczy przez Kupującego, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od otrzymiania ostatniej rzeczy z zamówienia.. Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji , składając jednoznaczne oświadczenie.
Prosimy o pisemną formę oświadczenia, w formie maila  na adres sklep@littlehouse.pl , w celu podania danych adresowych związanych ze zwrotem, dotyczy to szczególnie towarów o dużym gabarycie; ewentualnie w celu ustalenia możliwości odebrania zwrotu przez naszą firmę.

Wszelkie koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, i powinien być zapakowany z należytą dbałością . Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie oryginalnego dowodu zakupu. Klient ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, odesłać towart Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej do odbioru.
Zwrot należności za zwrócone towary, następuje nie później niż w ciągu 14  dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy, w którym to okresie Klient powinien dostarczyć przedmiot zwrotu lub potwierdzenie jego odesłania. Zwrotu płatności wykonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył kupujący, chyba że kupujący wyraźi zgodę się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami a który zaproponuje sprzedawca.

Powyższe prawo nie dotyczy mebli i innych towarów nie będących w standardowej ofercie sklepu, wykonanych na zamówienie, według projektów klientów, zmodyfikowanych zarówno w formie jak również w rozmiarze itp. Wszystkie meble są wykonane mając na uwadze ergonomię i typowe wymiary, każda zmiana wysokości, szerokości  lub długości  wymaga wyprodukowania mebla który odpowiada indywidualnym potrzebom klienta, i nie podlego zwrotowi w myśl ustawy o prawie do odstąpienia od umowy. Sklep mając na uwadze dobro i zadowolenie klienta może rozpatrzyć ewentualną możliwość zwrotu takiego zamówienia,w terminie 5 dni od złożenia pisemnej deklaracji (mail) przez klienta. 

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać w formie pisemnej, najchętniej na maila sklep@littlehouse.pl,  w terminie do 14 dni odpowiemy na rklamację, lub wskażemy niezbędne działania mające na celu jej rozpatrzenie

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu. Reklamacje związane z uszkodzeniami w trzansporcie prosimy zgłaszać w formie pisemnej niezwłocznie, i nie później niż w terminie do 3 dni od otrzymania towaru.
Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera lub osoby dostarczającej, i w przypadku uszkodzeń spisać protokół reklamacyjny.
Spisany i dostarczony do nas protokół jest warunkiem przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji przez sklep.

Kupujący wedle własnego wyboru może: skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych lub złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady. W przypadku korzystania z  reklamacji z tytułu rękojmi za wady Kupujący powinien w przedstawić na czym jego zdaniem polega wada towaru, kiedy została ona stwierdzona, czego Kupujący domaga się od Sprzedającego wymiany, naprawy, obniżenia ceny lub  odstąpieniem od umowy, oraz podanie danych kontaktowych reklamującego.

Sprzedający poinformuje Kupującego o sposobie rozpatrzenia jego reklamacji. W przypadku nieuznania reklamacji skierowanej do Sprzedającego przedstawi on uzasadnienie swojej decyzji.

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
W przypadku reklamacji prosimy o pisemną informację (mail) o reklamowanym produkcie w celu ustalenia dalszych działań związanych z jej rozpatrzeniem. Reklamacji nie podlegają zmiany zachodzące w meblu pod wpływem niewłaściwego jego użytkowania lub związane z naturalnymi właściwościami materiału z jakiego wykonany jest mebel ze specjalnym uwzględnieniem wrażliwości na wilgotność otoczenia a co za tym idzie możliwości absorpcji lub utraty wilgotności własnej i efektami temu towarzyszącymi.

INNE

Wszelkie inne kwestie nie zawarte w regulaminie reguluje Kodeks Cywilny oraz inne właściwe regulacje prawne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polski.
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i w żadnym wypadku oraz w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom oraz innym podmiotom gospodarczym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r."O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane,do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.